Συνέχεια του ερωτηματολογίου Β’ που είχαμε υποβάλλει στην ομάδα επικοινωνίας των ΦτΦ, επανερχόμαστε στο θέμα «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση». Οι ΦτΦ/NFGR και όσοι συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο [86%] θεωρούμε την ΠΕ σημαντική. Η πρόταση που καταθέτουμε σε αυτή την χρονική περίοδο είναι το σύστημα της «Ασύγχρονης Εκπαίδευσης» και πιο συγκεκριμένα η μέθοδος της Αυτοδιδασκαλίας.
Έτσι λοιπόν προτείνουμε σεμινάρια, εκδηλώσεις, εκδόσεις, άρθρα τα οποία οργανώνουν διάφοροι φορείς. Οι Φτφ/NFGR επεξεργάζονται για την επόμενη περίοδο ένα σύστημα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που θα συνδυάζεται με επισκέψεις στη φύση, σε μουσεία κλ.π. Οι προτάσεις μας είναι οι εξής:
I. 2ος Κύκλος συζητήσεων του Εργαστηρίου Αστικού Περιβάλλοντος του ΕΜΠ με θέμα «Κοινοί πόροι και χωρικός σχεδιασμός | Περιβάλλον – Μεταφορές – Ενέργεια» [ΕΔΩ]
III. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΙΤΡΟΥΣ | Σάββατο 9 Μαΐου 2015 [ΕΔΩ]
V. Ημερίδα για την TTIP με αξιόλογους ομιλητές από το εξωτερικό | Οι ΦτΦ συμμετέχουν Παρασκευή 22 Μαΐου 2015 [περισσότερες πληροφορίες τις επόμενες ημέρες]
VI. Γνωριμία με την Πάρνηθα | Κυριακή 24 Μαΐου | Οργάνωση ΦΙΛΟΙ της ΦΥΣΗΣ [περισσότερες πληροφορίες τις επόμενες ημέρες]
VII. Structured Course: “Environmental Education for trainers of adults” [2 – 7 Ιουλίου | Διοργάνωση ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. μέλος των ΦΙΛΩΝ της ΦΥΣΗΣ | Συμμετοχή: 35 Ευρώ | το Course θα πραγματοποιηθεί στα αγγλικά | Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες]
VIII. «ΟΙ ΣΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ» Προβολή της ταινίας και συζήτηση | Διοργάνωση ΠΕΡ.ΠΟΛ.Ο Αττικής μέλος των ΦΙΛΩΝ της ΦΥΣΗΣ| 13 Μαΐου 2015 [ΕΔΩ]
IX. Ετήσια έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη, 2014: «Ο πολίτης να τεθεί στο επίκεντρο της μεταρρύθμισης του κράτους» [ΕΔΩ]
X. Ιωσήφ Μποτετζάγιας: “Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ- Απόψεις για το περιβάλλον από την αρχαιότητα μέχρι τις μέρες μας” [ΕΔΩ]
XII. Τα μουσεία και η μουσειολογία στη σύγχρονη κοινωνία. Νέες προκλήσεις, νέες σχέσεις (Μέρος Ι΄) Μουσεία για την αειφορία [ΕΔΩ]
XIII. Μουσεία για μια βιώσιμη Κοινωνία – Πλήθος εκδηλώσεων από 15 Μαΐου 2015 [ΕΔΩ]
Οι ανωτέρω προτάσεις δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την συστηματική, σύγχρονη ή την ασύγχρονη αλλά προγραμματισμένη εκπαίδευση. Ανάλογα με το χρόνο, τη διάθεση, τον τόπο διαμονής μπορεί να επιλέξετε μία ή περισσότερες προτάσεις.
Καλή διασκέδαση,
γιατί για τους ΦτΦ η εκπαιδευτική διαδικασία έχει και στοιχεία ψυχαγωγίας.